Business Case: A-merk in Vacumeermachines

Pro-actieve sales middels global dealernetwerk

Introductie

Stabiliteit is troef. Fijn zou je als eerste reactie zeggen. Maar het tegendeel is waar in deze case. In de jaren van economische crisis is helaas enig marktaandeel en omzet verloren gegaan. Alle plannen van de afgelopen zes jaar om zodanig te groeien dat deze omzet weer terug aan boord is hebben niet het beoogde rendement opgeleverd. Stabilisatie is opgetreden en dat is te merken in alle geledingen van dit mooie bedrijf. Waar is het vertrouwen, de passie en de gezamenlijke focus …..?

Groei-vraag

We moeten méér dealers in de wereld vinden! Wat moeten we doen?

TwoWayz programma

  • Ready to Grow scan. Inzichten krijgen in verbeterpotentieel.
  • Strategische uitgangspunten herzien
  • Begeleiding doelgerichte sales strategie (focus en volhouden / waar maken!)
    • Méér dealers vs. dealer rendement?
  • Coaching on the Job sales team
  • Typologie: Spotlight profiles
  • Teamtraining
  • Begeleiding accountmanagement en dealer support programma
  • Ontwikkeling off- en online communicatie
  • Optimalisering productie efficiëntie (in lijn productie ; 5S ; multi-disciplinair overleg)

Resultaat

  • Work in process

Maak

complexiteit

simpel

Resultaat van het TwoWayz traject

We zitten midden in een TwoWayz traject, maar merken nu al dat het sales team baat heeft bij de grondige aanpak van ons team.

Onvoldoende grip op groei?

In drie dagen uw groeipotentie in kaart.

Ready to Grow-scan