Business Case: SMART SOFTWARE FOR GROWERS

Begeleiding Start-Up

Introductie

Zowel een nieuw product in de horticulture industry, als een nieuw bedrijf is reeds gestart. Productontwikkeling stagneert, opbouwen van sterk fundament van een nieuwe organisatie blijkt complex.

Groei-vraag

Ondersteuning van het management op vlak van productontwikkeling (NPI proces) en organisatie structuur neerzetten. Product moet sterk genoeg zijn voor lancering in de markt en vervolgfase moet opgestart worden.

TwoWayz programma

  • Coaching on the job Business manager
  • Begeleiding brand identity project (offline – online communicatie ; branding)
  • Time to Market plan voor productontwikkeling

Resultaat

  • Structuur, duidelijkheid en eenduidigheid in de organisatie. Focus op ‘in je kracht en kwaliteit komen’.
  • Product gelanceerd op de markt en eerste verkopen hebben plaatsgevonden, doelstelling 2019 in augustus voor 80% bereikt. Nog 20% te realiseren.
  • Programma productontwikkeling 2.0 is reeds opgestart.

Focus

op

lancering

Resultaat van het TwoWayz traject

Product gelanceerd op de markt en eerste verkopen hebben plaatsgevonden, doelstelling van 2019 in augustus voor 80% bereikt.

Onvoldoende grip op groei?

In drie dagen uw groeipotentie in kaart.

Ready to Grow-scan